http://ebux.ir/includes/img/468x60.gif به جای استفاده از ماوس از انگشت خود استفاده کنید
 
دنیای کامپیوتر وفناوری اطلاعات

به گزارش ورد آی تی به نقل از گیزمگ , تولیدکنندگان این ماوس از شرکت Celluon، این ماوس را نسل تکامل یافته ی بعدی ماوس ها دانسته اند، evoMouse همانند ماوس های کامپیوتری نامرئی که سال پیش آنها را دیدیم، کار می کند – اما به مراتب زیباتر است. دو حسگر مادون قرمز که چشم های یک قطعه ی شبیه به حیوان را تشکیل می دهند، حرکات انگشت کاربر را دنبال می کنند تا حیطه ی کاملی از فعالیت های ماوس را فراهم کند، نظیر کلیک کردن و انتخاب کردن، دوبار کلیک، راست کلیک، کشیدن و رها کردن (drag and drop)، و حتی قابلیت های چند حسی نظیر چرخاندن و فشار دادن برای بزرگنمایی.

 

می توان از evoMouse برای طراحی نیز استفاده کرد، یا چیزی شبیه به نقاشی با انگشت , در حالیکه ویژگی تشخیص دست خط به شما این امکان را می دهد تا با انگشت خود یا خودکار بنویسید. هم چنین یک گزینه ی رمزگذاری اختیاری در evoMouse وجود دارد که آن را تبدیل به یک صفحه کلید قابل حمل، با اندازه ی کامل و کوتری (QWERTY) تبدیل می کند.

شرکت Celluon می گوید از آنجا که دیگر از یک ماوس فیزیکی استفاده نمی کنیم، evoMouse با فراهم کردن شرایطی که کاربر بتواند از وضعیت طبیعی دست خود استفاده کند، می تواند در کاهش صدمات فشارهای مداوم نظیر سندروم مجرای مچ موثر باشد.

این قطعه تقریبا بر روی هر سطح صافی کار می کند ونیاز به فضای کمی دارد، و اندازه ی خود قطعه این امکان را به شما می دهد تا در سفر نیز ار آن استفاده کنید. می توان از این قطعه به صورت بدون سیم با استفاده از بلوتوث، یا با سیم از طریق USB استفاده کرد، که هم چنین باطری این قطعه را شارژ میکند تا برای دو ساعت استفاده ی بدون سیم، شارژ داشته باشد. این قطعه سازگار با کامپیوترها و لپ تاپ های داری ویندوز XP، ویستا و ۷، و ویندوز موبایل، بلک بری و قطعات Symbian می باشد.

هنوز خبری درباره ی تاریخ انتشار یا قیمت این قطعه منتشر نشده است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 28 اسفند 1385برچسب:ماوس ,evoMouse, :: 20:4
Computer Engineer

درباره وبلاگ


سلام .به دنیای کامپیوتر وفناوری اطلاعات خوش آمدید.ما را با نظرتات خود راهنمایی فرمایید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای کامپیوتر وفناوری اطلاعات و آدرس computer.it.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 106
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 31985
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1